ABC marketingu bezpośredniego

Mawia się, że marketing jest dźwignią handlu a także bezspornie nie ma w tym powiedzeniu krzty przesady. W nowoczesnych porach wszelkich towarów, dóbr i usług jest przemożna ilość, dlatego ich dostawcy, jeżeli pożądają przebić się na rynku a także
dotrzeć do ewentualnych konsumentów oraz zyskać osobników, muszą się ogłaszać. Nie wystarczy jednak zwykła marketing w postaci przykładowo banneru, plakatów bądź nawet spotu w mediach. Zwyczajnie producenci użytkują z całej paltey dostępnych środków promocji, decydując się na zachowanie pełnych kampanii promocyjnych oraz docierając do nabywców rozmaitymi kanałami. A wiadomo, że najskuteczniejsza promocja to ta, jaka od razu dochodzi do odbiorców. Pylon reklamowy niedaleko ruchliwej jezdni jest bezsprzecznie wyśmienitym rozwiązaniem, jednak nie wszyscy Prowadzący koncentrują się na czytaniu reklam podczas jazdy. Duzo lepszym wyjściem może być zatem kolportaż ulotek w trybie bezpośredni, czyli rozdawanie ulotek. Jest krocie postaci takiej reklamy, można ulotki roznosić na mieście i w czynnych położeniach, słać je pocztą, wkładać do skrzynek pocztowych a także rozdawać po domach to znaczy kłaść za wycieraczki samochodów. To aprobuje dosadnie trafić do kolosalnej rzeszy osób, a przy tym jesteśmy skazani dostrzec, iż nie jest to droga forma promocji – figury roznoszące ulotki to niejednokrotnie studenci bądź nawet uczniowie albo osoby dorabiające, ponieważ stawki za taką robotę są niskie, a poza tym ulotki jest dozwolone wyprodukować z dużą ekonomizacją.Doskonałym rozwiązaniem jest też sampling, czyli rozdawanie darmowych próbek towarów. Jest to sposób traktowane przede wszystkim przez fabrykantów kosmetyków czy chemii pokojowej. Jeśli ponadto sztuki albo ulotki rozdają uśmiechnięte, atrakcyjne hostessy, można mieć sporo większą niż w przypadku innych form promocji pełne przekonanie, iż reklama dotrze dokładnie tam, gdzie winna, a wówczas zainwestowane w nią pieniądze nie zostaną zniweczone.